[Pardus-kullanicilari] "Press a key to reboot" diyor açılırken bu ne nasıl halledilir?

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
11 Oca 2009 Paz 20:55:15 EET

2009/1/11 mehmet gürol çay <gulizgurol at gmail.com>

> Kontrol ettim yine aynı. Yani Grub yine gelmedi. Biraz önce bir şey fark
> ettim BIOS un aygıtları kontrol ettiği ekranda galiba hardisk bölümlerince
> master ı none olarak geçiyor bunun nedeni nedir tam göremedim hızlı geçtiği
> için ama gu şekilde galiba. Bunun nedeni nedir? Ancak Delete tuşuna basıp
> master slave bağlandılarını kontrol ettiğimde BIOS masterda Pardusu kurmuş
> olduğum hardisk i görüyorum

Kesinlikle sorun burda bence.  Master'da disk neden gormuyorsunuz acaba cok
ilginc. BIOS'tan tekrar kontrol edin. Disklerin jumper'lari varsa onlara
bakin, baglandiklari kanallari kontrol edin.

Bir de yukardakindan once sunu yapabilir misiniz? az onceki grub kurma
asamasinda,

grub
root (hd0,0)
setup (hd0)  demistik. Bunun yerine

grub
root (hd0,0)
setup (hd1)  diyebilir misiniz? Boylece her iki diskte de grub imzasi olur
belki en azindan grub menusunu gorebiliriz.

Emre