[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

hasan ışıkber hasanisikber at hotmail.com
11 Oca 2009 Paz 17:53:13 EET

arkadaşlar merhaba
ben işyerimdede pardus kullanmak istiyorum daha önce acses te hazırlanmış bir veri tabanı programı vardı open office ile açamıyorum. ne yaptıysam beceremedim acaba açmanın bir yolu yokmu .. diğer sorunum ise pardusta acemiyim biraz acaba pardus çökerse içindeki verilerimi nasıl kurtarabilirim acaba bir pardus kurtarma cd si
 gibi bir şeyler yapabilirmiyim şimdiden teşekkür ederim iyi çalışmalarr.......

Windows Live Messenger'ın için Ücretsiz 30 İfadeyi yükle
http://www.livemessenger-emoticons.com/funfamily/tr-tr/