[Pardus-kullanicilari] "Press a key to reboot" diyor açılırken bu ne nasıl halledilir?

mehmet gürol çay gulizgurol at gmail.com
11 Oca 2009 Paz 10:20:42 EET

Arkadaşlar ben dün akşam bilgisayarımdan windows'u kaldırdım aslında amacım
her iki işletim sistemini kullanmaktı ancak 2 hardisk im olmasından dolayı
grub hep yanlış yere kuruluyordu kendim yapsam bile bu yüzden ikinci hardisk
imi çıkartıp sadece 1. hardisk im ile kuruluma başladım bu sefer sadece
pardus ile normal kurdum bütün aşiamaları yaptım hardisklerimi kendim
biçimlendirdim sonra tekrar başlattım kurulumdan sonra ancak bıosum sanki
hardisk içinde hiç bir işletim sistemi yokmuş gibi bana bir sistem hardisk i
takmamı istedi taktım ve hardisk bölmelendirme yerine kadar gelip Pardusu
kurup kurmadığıma baktım. Kurulu olduğunu gördüm. Daha  sonra ikinci
hardiskmi taktım bu seferde aynı şeyi dedi bu sefer tekrar kurdum Pardusu
bütün hardiskleri biçimlendirip. PC yi kurulumdan sonra yeniden
başlattığımda bana BIOS um şöyle dedi "Press a key to reboot" bu ne demek
oluyor nasıl halledebilirim.

NOT: Daha önce sadece pardusu kurup kullanabilmiştim. Acaba hardisklerimin
boot sectorlerimi bozuldu? Bozulmuş ise nasıl onarabilirim? Yanlış
hatırlamıyorsam böyle bir program vardı. Adı neydi?