[Pardus-kullanicilari] "Yeniden Başlat " GRUB'a dönmüyor

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
10 Oca 2009 Cmt 22:27:06 EET

Yavuz bey merhaba,
Ben XP'de bu sorunla karşılaşmıştım. NTLDR (NT Loader) dosyası bozulmuş veya
kök dizinine fazla sayıda $ ile başlayan klasör oluşturulmuşsa windows bunu
yapıyor. Vista dvd'sinden NTLDR ve NETDETECT.COM dosyalarını windowsun kurulu
olduğu diskin kök dizinine kopyalayın. Normalde kurulum dvd'si ile açıp
fixboot C: komutu veriliyordu. Ancak bu komut GRUB'u nasıl etkiler emin
değilim.   HDD'niz SATA ise Bios'tan Sata'yı Ultra'ya çevirerek, Sata
sürücülerini devredışı bırakarak bir deneyin.

Kolay gelsin.