[Pardus-kullanicilari] arts Sorunsalı.

Deniz Ege Tunçay denizutkan at lanetlidiyarlar.com
10 Oca 2009 Cmt 15:59:13 EET

Konsol çıktısı aşağıdaki gibi.

egetun at Northern-Base ~ $ ps ax | grep pulse
 2241 ?        S<sl   2:54 /usr/bin/pulseaudio -D
 2245 ?        S      0:00 /usr/libexec/pulse/gconf-helper
12572 pts/1    S+     0:00 grep pulse

Her iki yöntemi denemiş olsam da bir çözüme ulaşamadım. Ayrıca Özgürlükİçin
forumunda bir üyemizin yazdığı bir iletide [2] aynı sorunla güncellemeler
sonrasında yaşamaya başladığını söylemesi beni derin düşünceler içine soktu.

İlk iletide bahsettiğim ekran görüntüsünün bağlantısını yanlış vermişim,
adresi [1] tekrardan veriyorum.

[1] http://img120.imageshack.us/my.php?image=grntyakalayc12tu4.png
[2] http://ozgurlukicin.com/forum/yeni-fikirler/4132/

--