[Pardus-kullanicilari] Çalışan DVD Olur Mu?

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
10 Oca 2009 Cmt 14:20:54 EET

Aslında amacım bir seminerde Pardus Çalışan/Kurulan CD ve Windows için Özgür
Yazılımları (OpenOffice vs.) dağıtmak, benim aklıma iki CD vermemek için bu
yöntem geldi, DVD'yi Windows ile açınca Autorun özelliği ile
hazırlayacağımız bir html arayüz karşılayacak ve DVD'ye eklediğimiz yazılım
ve dokümanlara ulaşılabilecek, boot edince de Pardus açılacak.

Ama şimdi aklıma geldi Pardus CD'lerindeki Autorun sayfasını değiştirirsek
veya silersek suç işlemiş olur muyuz? E.Tekman yakamıza yapışmasın :D

10 Ocak 2009 Cumartesi 14:15 tarihinde Ali E.İMREK