[Pardus-kullanicilari] k

dryakup18 dryakup18 at googlemail.com
10 Oca 2009 Cmt 04:28:10 EET

parduscu arkadaslarım burası yerıde gıl ama sıyınde katkınıy olsun

*
sizlere sunu izah etmek zorunda hissettim kendimi
 şunu bilesinki israilogullarını sevdigim kadar araplarıda o kadar seviyorum.
yani arapları nekadar seviyorsam israilogullarınıda okadar seviyorum

*windows :mavi .......israil
pardus:turuncu.......isrrail
kan:kırmızı.............israil

*amerika daha önce bagdat ın fişini çekmişdi.
aynı amerika bu seferde israilin pimini çekti.

israil askerleri iki guruba ayrıldı iki gurub arasındaki anlaşmazlık
sürüyor....
bu gidişle ikiye ayrılan israil birbirini yok edecek
Ne ilgincdir ki isirail askerleri bu seferde dusdukleri bunalimdan
dolayi kendi arkadaslarini arkadan vuruyorlar,..*..*

israil askerlerinin bir birlerine olan guvensizlikleri gittikce artti yor.....

önceki gun yine bir israil askeri uyuyan iki  arkadasini uyurken vurdu ......

*          israilin kaybı cok buyuk,yahudiler yeniliyor. israil
maglup oldu,  israil savasi kaybetti..
siyonistler tarihten siliniyor.   * la israil*

*

*ARŞIN RABBI OLAN ALLAH a HAMD OLSUN(hamd herşeyi O yapar manasında,O
diler ve yapar)

herkese teşekkürler...

*
             ARSIN RABBI OLAN ALLAH a HAMD OLSUN