[Pardus-kullanicilari] Çalışan DVD Olur Mu?

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
9 Oca 2009 Cum 22:34:40 EET

09 Ocak 2009 Cuma 22:22 tarihinde Deniz Koçak <lenduha at gmail.com> yazdı:

> Yanlış anlamadıysam (?), isoyu "loop device" olarak "mount" ettikten
> sonra içine istediğiniz şeyleri kopyalayıp tekrar iso haline getirip
> dvdye yazmanız istediğiniz şeyi sağlayabilir.

bu çok mantıklı geldi bana da, çünkü isoyu yazdırdıktan sonra başka bir şey
yazmaya izin vermeyecektir.
ihtiyacınız olan dosyaları kalıbın içine bir klasörde gömün.
çalışma konusunda bir sorun olacağını zannetmiyorum, usb bellekte zilyon
tane ekstra dosyam
olmasına rağmen problem olmuyor, ama yine de kesin konuşmamak lazım DVD ve
flash çok farklı şeyler...