[Pardus-kullanicilari] pardus 2008.2 deposu

Doğan Yıldız dergiyorumcu at gmail.com
9 Oca 2009 Cum 17:02:27 EET

Emre Erenoglu wrote:
> 2009/1/9 Özgür KURU <ozgurkuru at gmail.com <mailto:ozgurkuru at gmail.com>>
>
>     yalnız şuan için böyle bir şey mümkünmü bilmiyorum nede olsa şuan
>     2008.2 test aşamasında. yani kararlı değil. şuan depoya baktığımda
>     ise
>     http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2008.2/pisi-index.xml.bz2
>     şeklinde bir adres var yani 2008.1 ile 2008.2 aynı depo değil
>     sanırım.
>     bu depoyu ekleyerek güncelleme yaparsanız sanırım 2008.2 ye geçmiş
>     olursunuz fakat 2008.2 şuan beta sürümü olarak yayında ve test
>     aşamasında.
> [...]
Son kullanıcı olarak ben Pardusun kurulu haliyle kullanılan mevcut
kararlı deposundan güncellenmesi taraftariyim zira test dposundaki
güncellemeleride indirdim. KDE 4.2  programınıda indirdim. Fakat bunları
biliyor bunlarla bir şeyler yapıyor olmalısınız ki bunları indirmek
sizin için bir şey ifade ediyor olsun o açıdan son kullanıcı olarak
farklı bir amacınız yoksa çalışan sistemi kararlı olan olan depolardan
güncellemek bana göre daha problemsiz bir çalışma biçimi olur :) ve
ihtiyaçlarımız karşılandığı sürecede yine bana göre bir problem yoktur :)

Ve yine sormak isterim 2008.2 yüklendiğinde beklentiniz nedir? neden
yükleme ihtiyacı duymaktayız? Fikirler paylaşılırsa sevinirim.

--
Odf Dosyalarını açamıyorsan Microsoft'a söyle.
Bu Microsoft Ofis programının bir eksikliğidir.