[Pardus-kullanicilari] E-Mu 1616m ses kartý için yardým

Gökhan Yurdusev gyurdusev at gmail.com
6 Oca 2009 Sal 20:28:16 EET

Merhaba,

Daha önce de bu kartla ilgili yardım istemiştim ama pek bir sonuç alamadım.
Belki bu zaman zarfı içinde yeni bilgi girişleri ve de tecrübelerle bir yere
vara bilirim diy ebir kez daha deniyorum.

İlk önce olaylardan başlayalım, ses kartım E-Mu 1616m PCI, yüksek kapasite
ve başarımlı bir kart fakat sadece windows sürücüleri mevcut. Evde kendi
çapımda müzik yaptığım için bu kartı kullanıyorum.

Pardus 2007 de kartım ses dosyalarını çalabiliyordu, 2008 de ise hızlı
çalıyor. Bunun yanında ne 2007 de ne de 2008 de karta bağlı olan elektronik
müzik aletlerinden ses alamıyorum. Anakartın onboard ses karından normal
süratlı mp3 çalarken pulseaudio dan ses E-Mu ya yönlendirrisem parça
hızlanıyor. İşin garibi eğer bu bir video ise hem ses hem de video
hızlanıyor.

Sonuçta 2 adet sorun, 1. dosyanın normalden süratli çalınması
,(audio+video), 2. midi ve de enstrümanların seslerinin çıkmaması.

Biliyorum bu uzmanlık gerektiren bir konu ve de bu konuya eğilebilecek
kişiler aslında Pardus'u geliştirmekle uğraşıyorlar ama yine de bir şansımı
denemek istedim.

Herkese kolay gelsin.

--
Gokhan Yurdusev