[Pardus-kullanicilari] kde 4.2 beta

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
5 Oca 2009 Pzt 21:28:42 EET

Monday 05 January 2009 Tarihinde 21:19:06 yazmıştı:
> 4.2 yükledim ama 30 ocakta pardus  kde 4.2 li 2008.2 çıkacak sabırsızlıkla
> bekliyorum stabil olan opensuse 11.1 terkettim.Pardusun daha çok
> geliştiriciye ihtiyacı var  ama  yine de aynı dili konuşmak  her güçlüğe
> değer.

Bir yanlış anlama oldu galiba. Pardus 2009 KDE4.2 ile gelecek ve Pardus 2009 için tahmini sürüm tarihi Nisan 2009 ortası.
O zamana kadar KDE4 paketleri kararlı değildir. Sisteminizde kararsızlıklara neden olabilir.

--

Saygılarımla,

Kubilay KOCABALKAN

DOĞANLAR UPS