[Pardus-kullanicilari] Pardus RAID 'li makinaya kurulumu?

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
5 Oca 2009 Pzt 12:25:53 EET

Merhaba,

2009/1/5 Hasan Alp iNAN <hasan at trlinux.org>

> Raid kartının kernel modülü olmadığı sürece Pardus tanımayacaktır. CentOS
> kurulumu başında donanım tanınarak gerekli soft-hard raid kernel modülleri
> yükleniyor ve raid dizisi üzerine kurulum yapılabiliyor. Pardus ile
> denediğimde başarılı olamamıştım.
>
> Hatta deneme amaçlı Debian ile oluşturduğum software raid dizisini
> mudur=raid
> ile görebilmiş ama kurulum aşamasında anlamsız bir hata ile sistem
> donakalmıştı.

Evet sanirim 2008'de RAID'li bir diske dogrudan kurmak mumkun degil.
Insallah 2009'da olur.

Ben ubuntu kurup, ustune sanal bir PArdus kurup, sonra bu sanal pardus'u
gercek sistem haline getirerek RAID uzerinde calisabilmistim ama cok
ugrastiran bi sey. Su anda bunlari kolaylastirmak icni ugrasiyor
gelistiriciler.
--
Emre