[Pardus-kullanicilari] Yazıcı ekleme sihirbazı LPT yok ve Printer yazmıyor.

Hasan Alp iNAN hasan at trlinux.org
5 Oca 2009 Pzt 09:10:52 EET

Bu sorunu hata girdisi olarak uzun zaman önce girmiştim. Cups ile oynandığında
dev/lp0 permission denied diye saçma sapan bir hata veriyordu. conf dosyası
kopyalayıp veya default ile değiştirdiğinizde sorun çözülüyor gibi görünüyor
ama tekrar cups'ı ellerseniz bozuluyordu. Şu an ne durumda hiç bilmiyorum
tekrar bir test etmek gerek.

İyi çalışmalar.

--
Hasan Alp İNAN