[Pardus-kullanicilari] cdr dosyalarý

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
4 Oca 2009 Paz 18:30:18 EET

2009/1/4 Zafer OSMANOGLU <zosmanoglu at gmail.com>

> Bu dosya coreldraw da vektörel olarak  hazırlanmış trafik işaretleri ,
> ancak pardusta coreldraw'ın eşdeğeri olan olan inkscape ile açamıyorum. Yine
> mecburen windows ile çalışmak zorunda kalacağım. oysa windowsu kullanmak
> istemiyorum.

Openoffice Draw ile acmayi denediniz mi?  wine altinda Coreldraw kurmayi
denediniz mi?

wine ile kurmayi basaramazsaniz, bu sayfadakilere goz atabilirsiniz,
windows'dan bazi DLL dosyalarini almak gerekebiliyormus:

http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=application&iId=440

Dendigine gore 7 9 ve X3 iyi calisiyormus, 11 icin de iyi demisler.
--
Emre