[Pardus-kullanicilari] GRUP çalışmıyor!!!

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
4 Oca 2009 Paz 16:57:45 EET

Arkadaşım
Şu ana kadar herhangibirşey yapmadıysan bilgisayarını yeniden başlattığında
F11 ile bios da hdd tercihini ikinciye al ve enterle karşına grub gelecek
istediğin sistemi buradan da açabilirsin.Zannedersem 2 Hdd olan sisteminde
iki Hdd nide birirncil olarak atamışsın iki  hdd de birinci olunca MBR doğru
algılayamıyor.Depo olarak kullandığın hdd yi canperlarından secondery olarak
düzeltirsen daha sonra grubu tekrardan kurarak Birincil (prmary) hdd nin MBR
ına kurabilirsin.Kolay gelsin