[Pardus-kullanicilari] GRUP çalışmıyor!!!

mehmet gürol çay gulizgurol at gmail.com
4 Oca 2009 Paz 16:09:13 EET

Özgür Bey ve Selim Bey yardımlarınız için öncelikle teşekkür etmek istiyorum
disklerim IDE biraz önce Selim Beyin dediğini yaptım ancak şöyle birşeyle
karşılaştım: Depo olarak kullanmış olduğum hdd yi çıkarttım ve pc yi
başlattım BIOS bana windows işletim sisteminin ve Pardus işletim sisteminin
bu hardiskte olmadığını yani bir tane sistem cd si takmamı istedi. Ben acaba
yanlış olanımı söktüm diye Pardus kurulan CD sini taktım ve disk
bölmelendirme bölümüne kadar gelip diskleri kendim biçimlendireceğim
seçeneğini seçerek diskleri kontrol ettim ve Pardus işletim sistemi ile
Windows işletim sisteminin bu diskte olduğunu gördüm. Acaba BIOS bana neden
" DISK BOOT FAILURE, INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER" uyarısını verdi
daha sonra çıkarmış olduğum hdd yi takınca çalıştı. :S

04.01.2009 tarihinde Özgür KURU <ozgurkuru at gmail.com> yazmış: