[Pardus-kullanicilari] Pardus RAID 'li makinaya kurulumu?

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
4 Oca 2009 Paz 14:34:03 EET

Selamlar,
Sanmıyorum. Zira RAID kartı sonradan takılmış. Yani kart üzerinde dahili
destek yok. Sıradan bir ana kart ve raid kart takılarak SCSI okuyabilir
hale gelmiş.
Donanımsal bir sorun olmasa gerek çünkü şu an CentOS ve Samba ile
testler yapıyorum. Problemsiz çalışıyor... Başka bir şey olmalı!

Kolay gelsin,
Mucip:)

Onur Küçük yazmış: