[Pardus-kullanicilari] Proxy arkasýndan PiSi güncellemeleri yapmak

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
4 Oca 2009 Paz 01:57:32 EET

Merhaba,

2009/1/4 selim ok <selimok at gmail.com>

> Eğer o ayarlar alınmış olmasaydı, sanırım depo indexini de almaz.

Dogru tabii, bi sansimi deniyim dedim :)

> Buna gerek kalmadan başka dağıtımlar nasıl çözdüyse bizim de çözebilmemiz
> gerekmez mi?

Baska dagitimlarin proxy uzerinden dosya cekmek icin ozel bir caba
harcadigini dusunmuyorum dogrusu. Bir ayar yapilmissa bu GFI denen
yazilimda  yapilmistir. Suradan dosyalari proxy ayarlarini yaptiktan sonra
wget ile veya firefox ile indirebiliyor musunuz ornegin?

http://packages.pardus.org.tr/pardus-2008.1/

Ayrica benzer sekilde mesela sunu (deb):

http://packages.ubuntu.com/intrepid/i386/filezilla/download

Boylece anlariz ozel bi durum var mi diye.

Emre