[Pardus-kullanicilari] Proxy arkasýndan PiSi güncellemeleri yapmak

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
4 Oca 2009 Paz 01:29:08 EET

Merhaba,

pisi TASMA'daki proxy konfigurasyonunu goze aliyor mu bilemedim simdi,
/etc/pisi/pisi.conf dosyasina bir bakabilir misiniz yaptiginiz proxy oraya
yansimis mi?

Belki bu GFI'a ayarlarindan paketler.pardus.org.tr 'ye guven ya da .pisi
dosyalarini onbelleklemeden direk gonder gibi bir ayar yaptirabilirsiniz.

Emre