[Pardus-kullanicilari] cdr dosyaları

Eyüp Ersan eyupersan at gmail.com
4 Oca 2009 Paz 00:42:55 EET

Ünal Özüm wrote On 03-01-2009 21:32:
> kwrite ya da kate açabilir.
> bide bu cdr uzantılı dosyaları html belgesi haline çevirme konusu var
> ama onu bilemedim.
> isterseniz konqueror ile açmayı deneyebilirsiniz.
Sayın Hocam,
dediğiniz programlar, CDR dosyasını açamaz. CDR dosya türü Corel Draw
programına ait ve vektörel çizim içeren dosyalar..
Bu tür dosyaları, ancak muadil grafik ve çizim programları açabilir..
Inkscape açmadı ise GIMP ile denemek belki çözüm olabilir.(Ben denemedim
bilemiyorum)..
Pardus 2007 depolarında XaraXtreme isimli bir program vardı..Vektörel
çizimler yapabiliyordu, onu denemek lazım..
Yanlız bu programı, Pardus 2008 depolarında bulamadım..

Saygılar..

E.Ersan SÜLÜN