[Pardus-kullanicilari] GRUP çalýþmýyor!!!

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
3 Oca 2009 Cmt 21:41:31 EET

Gözden mi, kaçıyor ben mi atlıyorum?
Arkadaşım önce Windows kurmuş sonra Pardus kurmuş.
Bence grubu kurtarma girişimi başarısız olabilir.
Benim tespitim grubu yazdığı yerin hatalı olması.
Sanırım grubu diskin başına, değil pardus yüklü bölümün başına yazmayı
seçmiş.
Grubu diskinin en başına yazarsa sorun hallolabilir.
Kolay gelsin.

Not. Selim beye katılmamak elde değil lütfen imla kurallarına biraz daha
özen gösterelim..

03 Ocak 2009 Cumartesi 21:18 tarihinde mehmet gürol çay <