[Pardus-kullanicilari] İzin sorunu

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
3 Oca 2009 Cmt 20:48:13 EET

03 Ocak 2009 Cumartesi 20:11 tarihinde Süleyman Bostancı <
bostanci.suleyman at gmail.com> yazdı:

> Slax hakkında görüşlerimi de sizinle paylaşmak isterim. Teknolojik olarak
> bir yenilik olsa da sadece Slax için değil bütün usb den çalışan sistemler
> bence çok yavaş ve çok gerekmedikçe kullanılabilirliği olmayan bir şey. Ben
> denedim ama hiç memnun kalmadım. Hem hızlı değil hem de işlevselliği oldukça
> zayıf. Kolay gelsin iyi günler.

Merhaba,

hiç slax kurmadım ama hem pardus hem de ubuntu usb den çok hızlı çalışıyor,
kullanılan usb belleğin okuma yazma hızı çok önemli. özellikle ubuntu bu
konuda çok başarılı. 1 GB kişisel dosya alanı oluşturdum. usb'deki sistemi
güncelledim istediğim programı kurabiliyorum...