[Pardus-kullanicilari] İzin sorunu

Süleyman Bostancı bostanci.suleyman at gmail.com
3 Oca 2009 Cmt 20:16:39 EET

Bu arada usb belleğinizi Gparted içinde ilk anda göremeyebilirsiniz endişe
etmeyin Gparted sekmesi altında bulunan devices'e bakın orada (sdb- ya da
sdb1 gibi) işaretleyin alta gelecektir. İşaretleyip sağ tuşla işlemi
yapabilirsiniz. Bu arada format çekeceğiniz yerin Usb bellek olduğuna kesin
emin olduktan sonra hareket edin çünkü formatın geri dönüşü olmaz
biliyorsunuz.

03 Ocak 2009 Cumartesi 20:11 tarihinde Süleyman Bostancı <