[Pardus-kullanicilari] GRUP çalışmıyor!!!

mehmet gürol çay gulizgurol at gmail.com
3 Oca 2009 Cmt 17:37:27 EET

arkadaşlar bu konu hakkında pardus wiki veya diğer yerlerde araştırma yaptım
benim bilgisayarımda 2 hardisk var bir tanesini özel verilerim için
kullanıyorum bir tanesinide 2 ye bölüp birine windows kurdum diğer bölümü
pardus kurulum cdsi ile tekrar ikiye bölüp pardusu kurdum ancak grup
çalışmıyor yani pc açılırken pardusu görmüyor hiçbir şekilde bios üzerinden
pardusu açmayı denedim ancak sadece windowsu gördü bunun nedeni ne olabilir
nasıl çözebiliim

şimdiden herkese teşekkürler

bol PARDUS lu günler dileğiyle