[Pardus-kullanicilari] KAudioCreator ogg kaydı yapamıyor

Emre Kocaoglu emre.kocaoglu at isnet.net.tr
3 Oca 2009 Cmt 11:57:00 EET

Son bir aydır KAudioCreator'da bir sorunum var. Müzik CD'sinden
KAudioCreator ile kayıt yapamıyorum, ogg'a dönüştüremiyor. Her parça
için şu hatayı veriyor:

*io-slave oluşturulamadı:
klauncher iletisi: Bilinmeyen protokol ''.
süreci başlatılamıyor.
*
Gerçi K3B ile ogg kaydı yapabiliyorum, Amarok kütüphanesine düzgün bir
şekilde ekleniyor ve  sorunsuz çalabiliyorum. Ama KAudioCreator daha
pratik veya ben daha alışığım, onunla çalışmak istiyorum. Acaba
siztemimdeki KAudioCreator'u tamir edebilir miyim? Veya ne yapmalıyım?