[Pardus-kullanicilari] WÝRELLES

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
1 Oca 2009 Per 20:57:05 EET

Merhaba,

2009/1/1 turgut taÅŸkesen <taskesen46 at hotmail.com>

>  HANGÄ° WÄ°RELLES BAÄžLANTI CÄ°HAZIYLA Ä°NTERNETE BAÄžLANABÄ°LÄ°RÄ°M
> AÄ°RTÄ°ES WUS-300 Ä°LE AÄ°RTÄ°ES AÄ°R 2410 Ä°LE BAÄžLANAMIYORUM SÄ°STEM TANIMIYOR
> CEVAP VERÄ°RSENÄ°Z SEVÄ°NÄ°RÄ°M

Oncelikle internette buyuk harf kullanimi "Bagirip Cagirmak" anlamina
geldiginden, bize bagirmiyorsaniz lutfen kucuk harfle yazin.

Airties WUS-300, linuxa destek veren bir kart degildir, Asus WL-167 gibi bir
kart ise ornegin Pardus tarafindan dogrudan gorulup calistirilabiliyor.

Neyse ki Windows suruculeri ile kotu bir metod da olsa calistirmak icin
wiki'de bir girdi vardi, ndiswrapper ile kullanimi icindi bu. Ona baktiniz
mi?  Google'da bile "wus-300 pardus wiki" diyerek aratildiginda ilk sirada
cikiyor.

http://tr.pardus-wiki.org/Donan%C4%B1m:Airties_WUS-300

--
Emre