[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008.1 ve Hp DV5000 Sorunu..

Eyüp Ersan eyupersan at gmail.com
1 Oca 2009 Per 01:01:49 EET

> Ilginc, bir yakinimda da ayni bilgisayardan var ama onun ekran karti
> Nvidia ve pardus sorunsuz calisiyor.
>
> Tum ATI suruculeri denediniz mi? Kernel'deki acik kaynak kodlu olani
> ve fglrx tabii ki. Olmadi bir de VESA surucu ile deneyin? GRUB
> ekraninda guvenli modu secip deneyebilirsiniz bunlari.
>
> Bir de hata raporu girmeyi deneyebilirsiniz tabii.

Emre Bey,
Pardus 2007' de hiç bir sorun yoktu..Tüm sürücüleri denedim..VESA ile de
aynı geç açılış devam ediyor..
Zorg -s    ile denedim yine aynı. KDE masaüstü açılıyor ama 4..5 dakika
sonra açılıyor..Herhangi bir hata filan da vermiyor..

İşin ilginç tarafı Ubuntu'da böyle bir sorun yok..Daha da ilginci, bir
arkadaşımda SAMSUNG NP-R 60XS01/ XTR marka
notebook var..Onda da ATI  ekran kartı var ve Pardus 2008.1  de onda da
aynı bekleyip açılma sorunu var..

E.SÜLÜN