[Pardus-kullanicilari] usb' den pardus kurmak

Osman KARAGÖZ osmank3 at gmail.com
28 Şub 2009 Cmt 16:22:32 EET

1- ilk adımda "manage flag" seçeneğinden sonra "boot" bayrağını
işaretlediniz mi?
2- Pardus 2008.2'yi güncelleme yoluyla kurMAdıysanız 4. adımda yazan
syslinux ve mtools'u paket yöneticisinden kurdunuz mu?
Bu iki sorudan birinin veya her ikisinin cevabı olabilir probleminiz.

28.02.2009 tarihinde Aydın <gsforosman at gmail.com> yazmış: