[Pardus-kullanicilari] Netbook yardım.

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
28 Şub 2009 Cmt 02:00:19 EET

Microsoft Windows kullanarak bu işlemi gerçekleştirmek için, aşağıdaki
yazılımı deneyebilirsiniz:

http://unetbootin.sourceforge.net/

Daha önce deneme şansım olmadı ama başka linux dağıtımları için çalışıyor
ise PARDUS içinde çalışabilir diye düşünüyorum.

Kaan

28 Şubat 2009 Cumartesi 01:14 tarihinde Selim Tavşan