[Pardus-kullanicilari] /usr/bin/ping dosyasının SHA1 kontrol toplamı hesaplanamıyor

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
27 Şub 2009 Cum 19:31:43 EET

Erhan Bey,
Konsola top komutu verin. Çalışan uygulamalar listelenecektir.  Boncuk'un PID
numarasını (en sol sütun)öğrenip, k tuşuna basın.  Boncuk'un PID numarasını
yazıp, enter tuşuna basın. Boncuk kapanacaktır. Kapattıktan sonra Boncuk'u
kısayolu ile değil, konsoldan başlatın. Bende şöyle bir çıktı ile bekliyor:

Hamit at Hamit-pardus ~ $ boncuk
QPaintEngine::setSystemClip: Should not be changed while engine is active
QPaintEngine::setSystemClip: Should not be changed while engine is active

Konsolu kapadığımda ise kapanıyor.
Kolay gelsin.