[Pardus-kullanicilari] Knazar

Cagacan Deger cagacan at gmail.com
27 Şub 2009 Cum 15:02:45 EET

On 27 Feb 2009 Fri 14:53:31 Utku TEZCAN wrote:

> Knazar herkesinde incelediği üzere biraz garip birazda şamata bi olaydır
>
> Mesela şöyle : Elemter fiş kem gözlere diş gibi :)
>
> Bu program yada programcıgın suan içinde elle tutulur bir anlamı yok ama
> okuduguma gore ılerkı zamanlar için güvenlik programı olarak
> kullanılacagını okudum gördüm...

Merhaba,

Su anda Knazar'in en kullanilabilir oldugu nokta Pardus tanitimi... Insanlara
gosteriyorum KDE GUI'yi, hoslarina gidiyor. Guvenlik (virus vb.) ile ilgili
konularda sorulari oldugunda hemen Knazar'i gosteriyorum. "aaa..."
diyorlar, "antivirus mu bu? Internet trafigini de kontrol ediyor mu?"  Ben
de "hayir" diyorum. "Linux'de oyle bir sorununuz olmaz. Bu kem gozlere karsi
koruyor. Cunku tek guvenlik sorununuz o."  Gulunuyor, egleniliyor, kasla goz
arasinda ilgili kisinin dizustunde bir partition'a Pardus kuruluyor. Denemeye
tesvik ediliyor kendisi vb...

Selamlar,

Cagacan Deger