[Pardus-kullanicilari] disk kopyalama

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
27 Şub 2009 Cum 11:56:26 EET

2009/2/27 bunyamin ural <bunyaminural at gmail.com>

> okul labratuarına pardus kurdum

Iyi yapmissiniz, tebrikler :)

> 1.ana bilgisayardan ogrencileri bilg. yonetecek program varmı pardusta.

Eger masaustu gormek istiyorsaniz her kullanici hesabinda Krfb 'yi calisacak
sekilde ayarlayabilir  ve uzaktan VNC ile baglanabilirsiniz.  Yok komut
satiri yeter diyorsaniz her sistemde openssh calistirip baglanabilirsiniz
zaten.

> 2. disk kopyalama yapamazmıyım. tek tek yuklemek zor oluyor.

Clonezilla vardi ama Pardus'ta paketi var mi bilmiyorum. Onun disinda diger
klonlama mekanizmalari da ise yarar, sonrasinda makine ismi,  ip ayarlari
vs. degistirmek gerekebilir.

Emre