[Pardus-kullanicilari] Pardus-2008-2 Ses kartýný tanýtamadýk

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
27 Þub 2009 Cum 00:49:01 EET

2009/2/26 Ramazan KARAKAÅž <rkarakas43 at gmail.com>

> Emre bey bilgisayarımızın becerebildiğim çıktıları aşağıda ve mail
> adresinize de realtek linux sürücüsü olarak indirip kurmayı beceremediğimiz
> dosyayı da gönderiyorum.
>  Sizi de epey yorduk hakınızı helal edin.

Bu tip bir dosya kullanarak pardus'un ayarlarini bozmus olabilirsiniz. Eger
donaniminiz taninmiyorsa hata raporu acin, gelistiriciler ilgilenecektir.
Disardan surucu kurmaya calistiginizda eger sistemin orasina burasina
birseyler sactiysa cozmek zor olacaktir.

Bu ses hic cikti mi yoksa hicbir zaman cikmadi mi?  Nette cok sorunlu bir
kart olduguna dair forumlar gordum google'da ilk aramamda.

Emre