[Pardus-kullanicilari] PİSİ DEPOSU ekleme sorunu

adem tug ademtug at gmail.com
26 Şub 2009 Per 22:42:02 EET

maliye bakanlıĞIna ait e-beyanname düzenleme programlarını pardusta
kullanmak istiyorum.bunun için maliye bir pisi deposu oluşturmuş.depo adresi
şu : *
https://e-beyanname.mb-ggm.gov.tr/ebyn/bdp_pisi_depo/pisi-index.xml.bz2
*
*Yaptıgım işlem şu:*

Paket yöneticisinden yukarıdaki pisi depo adresini ekliyorum.
güncellemeleri göster diyorum

ancak güncellenen programlar içerisinde herhengi bir beyanname düzenleme
programı göremiyorum

benmi eksik bişeyler yapıyorum yoksa bu pisi deposu eski yada
güncellenmediği için mi ? yada benim pardus sürümüm eski yada daha yeni
oldugu için bi şekilde bi uyumsuzlukta olabilir diye düşünüyorum.

Sistem :
linüx 2.6.25.16-108
Pardus 2008.2 Canis aureus üzerinde kde 3.5.10
Amd Ath 64 1.8  ram 512 mb

Bağlantı : Kablo net- kablo tv ..
.

*konuyla ilgili açıklama :
https://e-beyanname.mb-ggm.gov.tr/ebyn/download.html bu adreste gerekli
programlar kısmında.*

BİLGİLERİNİZE SUNUYORUM.
KAMU KURUMLARININDA BİR AN ÖNCE PARDUS KULLANMASI DİLEĞİYLE.
ÖZGÜR DÜNYA İNSANLARINA SELAMLAR...