[Pardus-kullanicilari] Dizüstü önerisi?

Mucibirahman ÝLBUÐA mucip.ilbuga at gmail.com
26 Þub 2009 Per 12:05:43 EET

Selamlar,
Ellerinize sağlık :) Doyurucu bir bilgi oldu. Hatta "Dizüstü Bilgisayar
Nasıl Seçilmeli?" isimli bir makale bile olabilir...

Dediklerinize aynen katılıyorum. Bahsettiğiniz kriterlere uygun bir
öneride bulunacağım arkadaşa... hepsiburada.com daha önce kullandığım
bir site. Sanırım yine oradan alırız...

Bu arada HP hiç önermemişsiniz? Pardus uyumunda sorun oluyor mu?

Kolay gelsin,
Mucip:)

turev turevus yazmış: