[Pardus-kullanicilari] Ses Problemi (Müzik)

Veli Kabayel kabayel at gmail.com
25 Şub 2009 Çar 18:35:43 EET

bende buna benzer bir durum olmustu fakat biraz farklı
Ses cok düşük cıkıyordu
kulağımı hoperlore yaklaştırınca anca duyuyordum
kullanıcı listesinden bir kullanıcı Kmix uzerinde sağ tuş yapıp ana
kanal ı secmemi ve cıkan ekranda
 PCM i secmemi soylemişti ve daha sonra Kmix de tum sesleri actığımda
ses seviyesinde yükselme oldu.

daha sonra ben konsolda biraz komut kurcalarken
amixer den sesi kısmıştım daha sonra aklıma gelmişti ve değiştirmiştim

amixer -c 0 set Master 100%

komutunu yazdığımda ses cıkmaya başlamıştı
bunlar benim ilk deneyimlerim de
kendim ettim kendim bulamadım sendromundaydım
buradan tekrar yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ediyorum.
yardımcı olabilecek seviyeye geldiğimde cevredeki tum arkadaşlarımı
pardus a gecireceğim. bir cok arkadaşım destek alamayacaklarından
korktuklarından (fedora ve ubuntu kullanmışlardı ve ingilizce forum
sitelerinde gezmekten gınaa gelmişti ) çekimser kalıyorlar.

Birgüm tüm TÜRK vatandaşlarımız PARDUS kullanacak. Buna önce kendim
inanıyor daha sonra çevremdekileri inandırıyorum.

Veli Kabayel