[Pardus-kullanicilari] Ses Problemi (Müzik)

Diner Yilmaz dineryilmaz at gmail.com
25 Şub 2009 Çar 17:43:13 EET

merhabalar arkadaslar oncelikle insallah katilacaklar icin Bilmok de
görüsmek dilegi ile diyorum ve benim biraz komik olan problemimi söylüyorum.

Bilgisayarda ses var. Firefox da falan geliyor yani fakat müzik dinlemey
calısırken ses gidiyor Amarok ve Juk da denedim fakat şarki çalıyor ama ses
çıkmıyor  :S  daha önce böyle bir problem yaşamış yada çözüm önerisi oılan
arkadaşlar var ise cevaplarını bekliyorum.

not: sistemde daha öncede böyle bir ses problemi yoktu fakat Pulseaudio yu
kaldırmiştim geçenlerde. ama eğer problem bundan dolayı ise facebook poker
de falan neden ses de problem yok?

Acer 5024 (Ati Turion 64 Bit ve Ati Anakart) Laptop + Pardus 2008.2
--
This post uses 100% recycled electrons...