[Pardus-kullanicilari] Duyuru

Murat Ramazanoglu muratrmz at gmail.com
25 Þub 2009 Çar 10:54:18 EET

Merhaba Arkadaşlar Facebook kulanıp bu gruba üye olanlar bu duyuruyu
muhakkak almıştır ama ben burada da duyurmak istedim. umarım grubun amacı
dışında davranmamışımdır.

Herkese İyi Günler Dilerim.
http://www.facebook.com/event.php?eid=69688546404
Linux ve Özgür Yazılım Şenliği 2009
Event InfoHost:İstanbul Bilgi Universitesi & Linux Kullanıcıları Derneği
Type:Meetings <http://www.facebook.com/s.php?k=400000010&c1=4> - Club/Group
Meeting <http://www.facebook.com/s.php?k=400000010&c1=4&c2=31>
Network:Global
Time and PlaceStart Time:Friday, April 17, 2009 at 9:00am
End Time:Saturday, April 18, 2009 at 6:00pm
Location:İstanbul Bilgi Üniversitesi, Dolapdere Kampüsü
Description
17-18 Nisan'da İstanbul Bilgi Üniversitesi ve Linux Kullanıcıları
Derneği'nin birlikte düzenlediği Linux ve Özgür Yazılım Şenliği'nde
buluşalım...