[Pardus-kullanicilari] KDE3 SES BİLDİRİMLERİNDE SORUNUM VAR VE FİREFOX DA VİDEO SES SORUNU

ramazan rkarakas43 at gmail.com
24 Şub 2009 Sal 01:35:12 EET

Arkadaşlar ne zaman nasıl olduğunu anlamadım fakat şu an kde ses bildirimlerim
çalışmıyor.
1- Tasma-ses ve çokluortam-sistem bildirimlerinden bildirimlerim açık yine
olmadı.
2- Arts yi tekrar reinstall yaptığımda bildirimler çalışır duruma geliyor.
fakat bilgisayarımı kapatıp açtığımda kapanış ses bildirimini yapıyor ama
açıldığında maalesef tekrar kapanıyor.
3-Yetkili dosya yöneticisi ile Arts ye ait görebildiğim bütün dosyaları silip
tekrar arts yi kurdum sonuç madde-2 deki gibi
  Gelelim Firefox a buradada internetteki video dosyaların tamamından ses
alamıyorum. firefox video plugins leri reinstall yaptım ama çözüm bulamadım.
Firefox ve Firefox-devel paketlerini de reinstall yaptım yine videolarda ses
yok.
 Ses sistemi ALSA olarak ayarlı ve ayrıca Amarok-kmplayer-gecko-kaffeine de
herhangi bir ses sorunu bulunmuyor.
	Tabiki bunların aslında çoğu kde4 denemesinden sonra meydana geldi.
	Yardımlarınızı bekliyorum. Çoook Teşekkürler...