[Pardus-kullanicilari] KPDF de kaldığı yerden yazdırmaya devam etme?

Serdar Dalgıç dalgic.srdr at gmail.com
23 Şub 2009 Pzt 20:32:00 EET

Selamlar;

2009/2/23 Mehmet Gürol Çay <gulizgurol at gmail.com>

> Arkadaşlar internetten indirmiş olduğum bir e-kitabı yazdırıyordum. 25.
> sayfaya gelince yazıcı durdu devam etmedi. Bende görevi iptal ettim
> haliyle.
> Ancak şimdi 25.sayfadan tekrar nasıl başlatacağımı ve sadece siyah-beyaz ve
> de önlü arkalı nasıl yazdıracağımı bilmiyorum KPDF 'nin yazdırma
> seçeneklerini kurcaladım ancak böyle bir şey göremedim lütfgen yardım edin

Dosya -> Yazdır (ctrl+p)

sonra karşınıza çıkan seçeneklerde `Kopya` sekmesinde `Sayfa Seçimi` var.
Orada Aralık'ı seçip istediğiniz aralıktaki sayfaları bastırabilirsiniz.

bu dediğim kısmı göremediyseniz seçenekler düğmesine tıklayın, aşağıya doğru
pencerenin devamı bir kısım gözükecek.

Önlü arkalı yazdırmak için de önce tek sayfaları sonra çift sayfaları
bastırabilirsiniz. Bunu da yine kopya sekmesinde, sayfa seçimi altında
`Sayfa Tanımı` seçmeli kutusundan ayarlayabilirsiniz. Öntanımlı olarak 'Tüm
Sayfalar' seçilidir.

iyi çalışmalar

-serdar