[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008,2 Kurulum Problemim

Veli Kabayel kabayel at gmail.com
23 Şub 2009 Pzt 17:34:41 EET

suan acer6530G de sorunsuz olarak pardus u kullanıyorum
kablosuz ağı kullanıyorum. kablosuz ağınız şifreli ise doğru şifreleme
bicimini secmeniz gerekiyor. open şifreleme mi kullanıyorsunuz shared
olarak mı ?

eger ağ yoneticisinden ayarlayamazsanız daha once benim kullandıpım
bir araç yazılımı vardi. wicd i deneyin.
wicd sanırım contrib deposunda idi.
paket yöneticisine
http://paketler.pardus.org.tr/contrib-2008/pisi-index.xml.bz2
reposunu ekleyin

terminalde
su -
pisi it wicd
yazıp wicd i yukleyip deneyin birde
paketi yukledikten sonra bilgisayarınızı yeniden başlatın
wicd i kullanırken ağ yönetici pasif kalıyor. ağ yöneticisinden işlem
yapsanız dahi gecersiz olacaktır

kaldırmak isterseniz wicd i
su -
pisi remove wicd
komutu ile kaldırabilirsiniz
wicd ile wireless a sorunsuz bağlanabilirsiniz. Sifreleme tipini kendi
otomatik buluyor.

Veli Kabayel