[Pardus-kullanicilari] Pisi Hata (urbanterror-data-4.1-2-1.pisi [önbellekte] Sistem Hatası: Program Sonlandırıldı.)

Veli Kabayel kabayel at gmail.com
23 Şub 2009 Pzt 06:17:44 EET

pisi ile urban terror u kurmak istedim. kurulum sırasında dizüstü
bilgisayarım şarjı bitti (pil gostergesini göremediğimden şarja takmayı
unuttum. fişte takılı simgesi cıkıyor şarja takılı olsada olmasada )
bilgisayarım dolayısıyla kapandı ve tekrar acılgığında pisi i tekrar
çalıştırdım hata verdi

pisi cıktısı aşagıdaki gibidir

kabayel-pardus ~ # pisi it urbanterror
Bağımlılıkları sağlamak için bu paketler verilen sırada kurulacaktır:
urbanterror-data freealut urbanterror
Paket(ler)in toplam boyu: 703.57 MB
Bağımlılıklar yüzünden ek paketler var. Devam etmek istiyor musunuz?
(evet/hayır)evet
İndiriliyor 1 / 3
Paket urbanterror-data, pardus-2008.2 deposunda bulundu
urbanterror-data-4.1-2-1.pisi [önbellekte]
Sistem Hatası: Program Sonlandırıldı.
File is not a zip file
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.
kabayel-pardus ~ #

Veli Kabayel