[Pardus-kullanicilari] KDE Kmail'i başlatamıyor!!??

mehmet gürol çay gulizgurol at gmail.com
22 Şub 2009 Paz 18:28:09 EET

başka bir kullanıcının .kde3.5 dizininin içindeki share dizinin içindeki
config dosyasını kopyaladım. daha sonra kendi kullanıcıma dönüp benim config
dosyamı yedekleyip diğer kullanıcıdan kopyalamış olduğum config dosyasını
yapıştırdım ve kmail çalıştı ama kararsız bir şekilde. Şöyle söylileyim
mesela sol taraftaki mail sınıflandırma kısmı(gelen kutusu dilan) isimleri
yazmıyor ve sanki pop3 ayarları(hadi bu doğal) yapılmamış gibi duruyor.
Anlayamadım.

22 Şubat 2009 Pazar 18:13 tarihinde mehmet gürol çay