[Pardus-kullanicilari] TV kartımı yükledim, web kameram gitti

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
22 Şub 2009 Paz 15:03:15 EET

On Sun, 22 Feb 2009 14:39:13 +0200
Kaan AKŞİT <kunguz at gmail.com> wrote:

> Onur bey, ne yapıp herşeyi ilk haline geri getirebilirim? Yani
> çekirdeğin kurcalanmamış ilk geldiği şekline nasıl geri getirebilirim.

 /lib/modules/`uname -r`  dizinini bir yere yedekleyin (kopyalam ile
değil taşıyarak) ve bilgisayarı baştan başlatmadan

pisi it --reinstall `pisi sf /lib/modules/`uname -r` |grep paketi|sed 's/ .*//'|sort -u`

 komutu ile bu dizine dosya yazmış tüm paketleri baştan kurun, işlem bitince

 depmod -ae

 komutu ile modül indeksini ne olur ne olmaz diye tekrardan güncelleyin
ve bilgisayarınızı baştan başlatın, her şey eski haline gelmiş olmalı