[Pardus-kullanicilari] Samba paylaşımı

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
22 Şub 2009 Paz 14:52:04 EET

Merhaba Mucibirahman Bey,
Benim Pardus ise kafasına göre bir görünüyor, bir kayboluyor. Findos hep orada
oluyor. Ama IP adresi üzerinden findos da Pardus'u görebiliyor. Sadece, aynı
çalışma grubunda olmalarına rağmen, Pardus, ağ komşularında görünmüyor. Yine
de Pardus ortak klasörüne tam erişim yapıp, yazıcıyı kullanabiliyorum. O
açıdan bir sorunum yok. Ama Pardus'un ağda neden görünmediğini anlayamıyorum.
Donanımdan desem,  Pardus uzak yerlerden; findos ise IP adresinden
birbirlerini görebiliyorlar. Ben findos'tan ulaştığım Pardus klasörünün
erişim ayarlarını Samba ekranından değiştirebiliyorum.