[Pardus-kullanicilari] Fwd: [Gelistirici] GSoC Fikirleri

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
22 Şub 2009 Paz 12:31:39 EET

---------- Forwarded message ----------
From: Faik Uygur <faik at pardus.org.tr>
Date: Thu, 19 Feb 2009 16:04:01 +0200
Subject: Re: [Gelistirici] GSoC Fikirleri
To: gelistirici at pardus.org.tr

(5) "Offline Makinalar için Paket Kurulum/Güncelleme Aracı"

Paketin kurulacağı ve ya güncellenecek sistemin bağımlılıklarını çıkarıp
bunları interneti olan bir makinada kullanarak ilgili paketleri indirecek,
indirdiği bu paketleri de offline makina'da kuracak bir grafik arayüzü
uygulaması.

- Faik

Geçen sene bu amaçla Pogy (Pardus Offline Güncelleme Yardımcısı) [1]
adında kendi ihtiyacım için bir program yazmıştım, aynı zamanda Semih
bey'de aynı amaçlı Uzak Pisi adında bir program yazmış [2],
birbirimizden habersizdik.

Pogy'i evdeki bilgisayarımın kotayı tüketmemesi için işyerimden
paketleri indirmek için kullandım ancak hataları ve ilkel bir yapısı
olmasına rağmen temel işlevlere sahip olduğundan geliştirmeyi
bıraktım.

GSoc'a bu konuda başvuru yapmak isteyen varsa Pogy'nin kodlarını kullanabilir.

[1] http://armuting.blogspot.com/2008/07/pardusda-evrimd-gncelleme-pogy.html
[2] http://www.ozgurlukicin.com/forum/yazilim-gelistirme/3349/?page=1
--
Ali E.İMREK