[Pardus-kullanicilari] TV kartımı yükledim, web kameram gitti

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
22 Şub 2009 Paz 02:48:07 EET

On Sun, 22 Feb 2009 02:35:10 +0200
Kaan AKŞİT <kunguz at gmail.com> wrote:

> Toshiba A200-1bp bilgisayarım üzerinde ki PARDUS 2008.2 sistemimde
> Geniatech T328B4 (AF9015) tv kartımı yükledim ve düzgün çalışıyor.
> PARDUS wikiye yardımcı olabilmek için şu adrese nasıl yapılacağına
> dair bir bilgi ekledim:
> http://tr.pardus-wiki.org/Donan%C4%B1m:DVB-T#DVB-T_kart.C4.B1n_tan.C4.B1t.C4.B1lmas.C4.B1
>
> Ancak çekirdek üzerine yeni dosyalar yazılması sebebiyle web kamerama
> ulaşamıyorum. Web kameramı tekrar çalışır hale getirmek için ne yapmam
> gerekiyor?

 v4l yapısını en güncel hali ile çekip derleyip sisteminize
kurmuşsunuz. v4l API/ABI si değiştiği için dağıtımla gelen sürücü artık
çalışmıyor olmalı. Kameranızın sürücüsünün paketini elle derleyip
tekrar kurarak sorununuzu çözebilirsiniz. Ancak sürücü ilgili ABI den
haberdar değilse elle yamalamanız gerekebilir.