[Pardus-kullanicilari] USB ADSL MODEM KURULUMU..

Baypipo baypipo85 at yahoo.com
21 Þub 2009 Cmt 17:27:36 EET

İyi Günler Bilgisayarıma Yedek Sürücüme Pardus 2008.2 Kurdum. Ses kartın usb ses sitemim usb bellek ve buna benzer tüm daonanımlarım çalıştı. Fakar Pikatel Usb Adsl Modemim bir türlü çalımadı.
http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Pardus_2008_ADSL_USB_modem_kurulumu
adresinde yer aln işlemleri sırası ile gerçekleştirdim. Fakat modemin lan ışığı yanmıyor.
#adsl-start yazıp balanmaya kalktığımda" ................TIMED OUT/usr/sbin/adsl-start: line 193: 2421 Sonlandırıldı $CONNECT "$@" > /dev/null 2>&1"hatayı veriyor...
bu konu hakkında bana yardımcı olmanız mümkünmü.?

Yahoo! Türkiye açıldı!  http://yahoo.com.tr
İnternet üzerindeki en iyi içeriği Yahoo! Türkiye sizlere sunuyor!