[Pardus-kullanicilari] Kmail gelen posta seslendirmesi

Cagacan Deger cagacan at gmail.com
21 Şub 2009 Cmt 13:47:56 EET

> Tamam ama şimdi de hem kasadan dad lıyor hemde hapörlörden ses geliyor. :S

Ne yazik ki bu noktada benim cephanem bitiyor. Onerebilecegim Tasma'da Ses ve
Çokluortam (Sound and multimedya) basligi altinda Ses Sistemine (Sound
System) girip Hardware (donanim) sekmesinden midi aracinizi kontrol etmeniz.
Cok cozum olacagina inanmasam da ben bu sorunla karsi karsiya olsam oraya
bakar, hangi donanimin secili oldugunu kontrol ederdim.

Bir son cozum olarak da kasayi acip dijital ses veren hoparlorun gucunu
kesmeyi denerdim saniyorum.

Umarim yardimci olur. Iyi Calismalar,

Cagacan Deger