[Pardus-kullanicilari] Kmail Problemi

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
21 Şub 2009 Cmt 09:54:38 EET

Sorununuzun pardus ile alakalı olduğunu düşünmüyorum ;

Gmail'e web sayfasından giriş yapın ve ayarlar bölümüne girin orada pop3
ayarları sekmesinde indirilen epostanın bir kopyasının posta
kutusunda kalması ile ilgili bir seçenek var. Bu seçeneği kaldırıyoruz ve
sizi için gerekli olan diğer pop3 ayarlarını buradan yapabiliyoruz.

Kaan